Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Afscheid nemen van het prachtige Tunesië

Het is prachtig weer maar deze zonnestralen brengen ook een traan mee, een verdrietig moment... we moeten afscheid nemen van Alex a.k.a.Sexy Lexy! Na drie prachtige maanden naast de deur zitten, alle inloop tackelen en de Ca-téring volplannen verlaat deze topper ons schip! Alex, we zullen je missen!!

Frown

Het mooie weer brengt echter niet alleen triestigheid met zich mee maar ook de mogelijkheid om weer heerlijk te lunchen op terrasjes in de zon, zelfs zonder jas!! De zojuist gekregen bonussen gaan er hard doorheen aan sapjes, bagels, broodjes Subway en andere heerlijke lunches.

Zoals twee weken geleden ingezetis de koersnog steeds richtinghet beloofde aanvragenland en we beginnen het te naderen! Er is land in zicht vanuit het kraaiennest en er komen druppeltje bij beetje nieuwe aanvragen aandrijven.

Maar het meest heugelijke nieuws van vandaag, vrolijk vrijdagberichtje: Karin heeft gebeld! En wel drie kwartier!! We zijn meteen weer op de hoogte en gelukkig nog jaloerser op alle leukedingen die ze meemaakt, al het lekkere weer waar ze in zit en alle mooie verhalen die ze vertelt! Karin, we missen je! Je bent weer meer dan welkom om je bureautje weer te bemannen als je terug bent.

Ons geluksplantje is flink aan het uitschieten, de 'tentakels' schieten alle kanten uit maar Noortje heeft dit buitenaardse wezentje netjes bij elkaar gebonden om alle krachten te bundelen en het geluk te leiden, laat het ons helpen!

Tot zover onze berichtgeving vanuit Tunesië, we laten een bemanningslid achter in zijn moederland en koersen richting de horizon op weg naar nieuwe avonturen!

Reacties

Reacties

Karin

Nieuwe aanvragen die binnendruppelen klinkt als muziek in mijn oren! Ik heb nogsteeds hoop dat jullie in oktober gewoon weer om mij staan te springen ;-). Het is niet dat ik kan zeggen dat ik sta te springen om weer te werken op dit moment maar ik mis jullie gezelligheid op kantoor wel hoor en ben in oktober zo uitgechilled dat de bedrijven hun buik nat kunnen maken voor me ;-). In Azie ga ik weer aan mijn commerciele vaardigheden werken met afdingen! Tempo-Team heeft deze week mijn rekening weer blij gemaakt en nu ben ik vollop aan de cocktails haha.

Wij hebben zojuist een fortuin uitgegeven aan de meest exotische trips aan de oostkust dus moeten het de komende tijd met iets minder cocktails gaan doen.. Jullie zullen wel medelijden met me hebben!!

Wat jammer dat Alex het schip alweer heeft verlaten.. Veel te snel!! Hopelijk komt er snel weer beMANning aan voor jullie. Houden jullie me op de hoogte over al het mannelijk schoon dat zich onder/naast/op de bureaus van Noortje, Lieke en Leonne begeven?! Hier heb ik de lekkere hunks gevonden en wel bij het Cable Ski park waar Juud en ik aan onze wakeboardvaardigheden hebben gewerkt! Ik denk niet dat ik indruk heb gemaakt (tenzij heel vaak onderuitgaan daartoe leidt..) maar het uitzicht dat ik had was wel prettig ;-). Ik kijk uit naar het lezen van jullie volgende avonturen!!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!