Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Wisseling van de wacht

Deze week staat in het kader van de wisseling van de wacht. Vandaag nemen wij dan toch echt officieel afscheid van Snordy en zijn shampoo.... Zijn opvolgster Marielle heeft afgelopen week zijn plaats ingenomen. Zij vormt nu een mooi allitererend duo met Arielle. Met kunnen voortaan met hun vragen dus terecht bij (M)Arielle hahaha.

Geheel in de nieuwe traditie volgen bij deze de wist je datjes voor deze week:

WIST JE DAT....

- Leonne haar eerste sms OOIT heeft verstuurd (zie foto)

- Dat onze conculega's/enomiesvan Randstad en AX'stegenwooordig via ons bij klanten solliciteren

- Het schijnbaar dus nog erger kan

- Onze kleine kungfu panda al de hele week ziekjes is en ze dus niet naar Brussel kan

- Marielle haar draai al super snel weet te vinden

- Dat we deze week in sfeerverlichting naar het toilet konden (zie foto)

- Dat we uren niets hebben kunnen doen door een algehele stroomstoring

- Dat daarna de computers niet meer opgestart konden worden

- Wij zo blond zijn dat de KPN man er eind van de middag na 6 uur zoeken achter moest komen dat er gewoon een stop uitlag....

- Wij dit uiteraard niet verder gecommuniceerd hebben en je je dus weer een echte insider mag noemen

- Marcel Neef nu bij de marehaussee zit en binnekort uitgezonden wordt naar Afghanistan?

- Dat Noortje tegenwoordig op vrijdag al om 14.00 in de startblokken zit voor het weekend?

- Dat Noortje stiekem opgegeven is voor Tempo -Team's next topmodel?

- Wij haar dus volgend jaar op alle enveloppen, briefpapier en infoboekjes zien staan?

- Dat Maaike niet wist dat Tempo Team met een streepje is... dus TEMPO-TEAM

- Dat wij een enorm gave 'wist-je-dat' had maar dat we dat ECHT NIET op deze site kunnen zetten?

- Dat bovenstaande namelijk te genant voor woorden is?

- Dat Karen maar ff moet bellen vanaf de andere kant van de wereld als ze wil weten wat het is !!!

- Dat we Karen nog steeds enorm missen !!!

Tot volgende week!!

Liefs ons

Karin

Nou complimenten hoor voor het netjes bijhouden van de website...ik ben weer helemaal bij en blij! Maar jullie mogen ook gewoon zeggen dat jullie graag een telefoontje van me ontvangen zonder me heel nieuwsgierig te maken ;-). Ik zal komende week even een mooie telefooncel zoeken om ALLE wistjedatjes te achterhalen haha!! Misschien kan Leonne me nu ook smsen, nu ze daar zo'n ster in is! Voorlopig gaik morgen spacecake eten in een hippiedorpje hier bij Byron Bay.. Wie had ooit gedacht dat ik dat nog eens een keer zou proberen en dan nog niet eens in NL!!
xx