Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Kerend tij

Hallo mede wereldreizigers,

Vanuit het prachtige en zonnigeAustralie (omdat we toch wel heel jaloers zijn)berichten wij jullie deze week met steeds zonniger nieuws.

Wist je dat:

- Onze wereldafreizende ex-collega Karin zelfs vanuit Australie kandidaten aandraagt voor de Belastingdienst en dat deze kandidaat nu in Apeldoorn in procedure is;

- Karin daarmee ongemerkt onze nieuwsbrief van het district heeft gehaald;

- Wij trots zijn op haar trouw aan ons cluppie en hopen dat wij haar weer snel terug mogen ontvangen;

- Marielle ons bij deze borrel van heerlijke toastjes voorziet;

- Je wel kunt zien wie van ons dus uit de Horeca en Catering komt;

- Ze toevallig vandaag ook een witte blouse en zwarte rok tot over de knie aan heeft;

- Souad ons vandaag ook nog gezellig bezocht heeft en graag weer Intertoys wil gaan doen eind dit jaar;

- Adriatica inmiddels rijk wordt door onze frequente bezoeken en vele broodjes voor de lunch;

- Wij al druk met de borrel bezig zijn, maar Maaike nog hard aan het werk is;

- Noortje over een paar nachtjes slapen heerlijk op vakantie gaat;

- Wij een lang weekend met heerlijk weer tegemoet gaan;

- De inspanningensuper gaan de afgelopen weken en resultaten langzaam op gang beginnen te komen;

- Er langzaamaan steeds meer starters en minder stoppers komen;

- Dat Lieke de hele maand juni al heeft volgepland met leuke dingen;

- Lieke nu 'Oh my god' niets meer zegt;

- Lieke mij (guess who) nu echt vreselijk vindt;

- Lieke nu een beetje bloost:

- Arielle soms niet meer weet waar ze het zoeken moet als een prospect spontaan reageerd op de @work kandidaten;

- Kandidaten uit de @work op gesprek worden uitgenodigd zonder zelfs maar een CV te zien;

- Wij nu allemaal duimen op mooie plaatsingen;

- Een intake vandaag op ons verzoek een hele coole salto in de vestiging heeft gedaan;

- Deze intake vervolgens doei roept en weg loopt alsof het niets is;

- Wij een prachtige partytent in de vestiging hebben staan in het kader van de vakantiekrachtencampagne;

- Wij ons schamen omdat we het soms te druk hebben voor Karin's telefoontjes;

- Lieke echt onwijs veel starters heeft deze week;

- Een schattige starter bij een zekere kaasfabriek moest huilen omdat hij na veel ellende te hebben meegemaakt zo blij is met zijn nieuwe baan;

- Hij joehoe en jippie uitroept net als Arielle;

- Noortje echt heel gemeen doet tegen Arielle vandaag en Arielle dus niet rouwig is dat Noortje 2 weken op vakantie gaat;

- Arielle Noortjes stijltang gaat lenen en wij heel benieuwd zijn hoe dat eruit gaat zien;

- Je aan afwezigheid van namen wel kunt zien wij deze wist je datjes schrijft;

- We volgende week vast vanuit Groen Groen Snolleland gaan schrijven omdat Noortje dan ontbreekt;

- We nu gaan stoppen omdat iedereen de deur uit rent....

Super veel plezier op het volgende continent en een hele goede vlucht gewenst!!!

Tot volgende week!

Liefs wij

Karin

Kan het niet laten om op de laatste ochtend in Sydney nog even mail te checken want je kan natuurlijk nooit weten of de verbinding in Thailand net zo goed is...
Een beetje verdrietig ben ik wel dat het er hier alweer op zit na zoveel geweldige dingen te hebben meegemaakt. Maar nu op naar het volgende avontuur!
Ik ben erg benieuwd waar Noortje de komende 2 weken te vinden is.. Vast op een mooi strand met veel lekkere hunks: Noortje maak me trots ;-)! Salto's, positieve reacties op @work, Arielle met gestyled haar, Marielle met toastjes op vrijdag.. Klinkt allemaal inderdaad helemaal goed! Ben benieuwd naar je kapsel Arielle! En ja..ik blijf jullie trouw volgen en beetje stalken hoor. Jullie zijn tenslotte het leukste team van NL en ik voel me een beetje het verdwaalde lid ;-). Misschien kan ik in Thailand nog wat leuke kandidaten scoren voor jullie haha. Vanavond zal ik in Bangkok een lekkere cocktail drinken op al jullie positieve berichten! Noortje: geniet lekker van je vakantie! Groetjes, Karin

Jordy

Hey allemaal,
Dat klinkt gezellig allemaal daar! Zeer positief dat er meer starters zijn! Wat een die-hard hierboven, zelfs op wereldreis mensen voorstellen.
Noortje veel plezier op je vakantie. En jullie allemaal blijf door schrijven, dan blijf ik door lezen.

Groetjes Jordy