Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Druk, druk, druk

Gelukkig was het vorige week zo druk met goeie dingen dat we op vrijdag helemaal niet aan de borrel zijn toegekomen en dus helaas geen nieuw verhaal hebben kunnen plaatsen... Om het goed te maken nu op de maandag ochtend dus nog snel de belangrijkste nieuwtjes, want die waren er zeker vorige week.

Wist je dat:

-dat deze week met stip op 1 het volgende wist je datje staat:

- dat Marielle in blijde verwachting is

- Maaike nog altijd zo op gaat in haar gezang over een Mexicaanse nacht en het land van al mijn dromen dat zij per ongeluk de telefoon opneemt met 'Gitaarmuziek'

- Arielle met de onthullende boodschap kwam dat de befaamde zangeres zonder naam familie is...

- de andere wist je datjes in de loop van de week worden aangevuld omdat het weer gewerkt moet worden...

Reacties

Reacties

Karin

Sawadeeka collega's! Wat een berichten.. Marielle: gefeliciteerd! Vruchtbare omgeving daar in Gouda ;-). Goed dat jullie het zo lekker druk hebben: druk is goed! Hebben jullie nog geen leuke verhalen over Noortjes vakantie? Die zal nog wel lekker aan het jagen zijn vermoed ik ;-). Ik verwacht een zeer pikante blog na afloop van haar reis haha. Vanaf hier (Thailand) kan ik jullie alleen maar goed berichten sturen: heerlijk weer, heerlijk eten, heerlijke cocktails, mooie stranden... Ja, valt er dan nog iets te klagen? Nee dus.. Ik heb jullie al een kaartje gestuurd met een voorstel, ik denk dat jullie daar wel voor in zijn. Succes met de drukte ennuh op naar de 2000 uur, toch?! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!