Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Gullivers reizen

In onze reizen strandden we na omzwervingendeze weekin deReeuwijkseplassen: Karins eiland.

Ook bij jullie zullen de verhalen van Gullivers reizen vast bekend zijn. Op één van zijn reizen strandde hij op een eiland met 'little people'. Onze vestiging lijkt sinds deze week een beetje op dit eiland. Voor delittle peolpe onder ons is huisvestiging deze week langs geweest omenkele bureaus te verlagen. Helaas kijken ze echter nog steeds niet naar ons op, maar we hebben nu wel 2aanleunbureatjes. Ook Leonnes droom werd werkelijkheid deze week: Leonne vond een klusjesman onder haar bureau!

En in de aanloop naar Valentijnsdag is dat niet het enige dat vlinders teweegbrengt. Ook prinses Noortje van Karins Eiland is nog steeds druk in de weer. Op jullie verzoek dan ook bij deze een update van haar avonturen. Vandaag een flexkracht met bonbons in het kader van valantijnsdag en vanavond een flexibele Andrew op ontdekkingsreis. Kortom sommige dingen veranderen nooit!! Ook over de eigenaresse van het 2e aanleunbureau kunnen we spannend nieuws melden: er is een collega in de picture...

Over collegas gesproken: op ons eiland zijn afgelopen twee weken, twee mensen aangespoeld. Volgende week volgen de foto's maar Paula en Jordy maken het goed. Paula als stagiair op 0119 en Jordy als 'vervanging' voor onze geliefde globetrotter. We zijn blij jullie te kunnen melden dat ook zij prettig gestoord zijn gebleken!

Buiten de vestiging proberen we ook onder anderen het geluk te verspreiden. Zo hebben wij vandaag, vrijdag de 13e, potjes met 'zaadjes' voor klavertjes vier rondgebracht. Helemaal goed ontvangen natuurlijk!!

Tot zover de avonturen voor deze week. Veel beeldmateriaal komt er volgende week weer bij, want dat hebben we even niet voorhanden.

Globetrotter op een ander eiland

Hallo Globetrotters!
Wat leuk te lezen dat jullie in gedachten ook zo lekker aan het reizen zijn. Leonne wat ben je toch een bofkont met een klusjesman onder je bureau!! Ik heb hier helaas nog geen smakelijke (klusjes)mannen kunnen ontdekken en leef nog een beetje het nonnenbestaan van het eiland in Gouda ;-). Goed om te horen dat Noortjes avonturen gewoon blijven doorgaan: bonbons van een uzk?!! Ken ik hem ;-)? En nieuwe aangespoelde collega's; wat een goed nieuws!! Van Paula verwacht ik natuurlijk niets dan goeds en ben benieuwd naar Jordy! Heb vanuit Zoetermeer alleen nog maar goede verhalen gehoord dus dat moet goed gaan komen! Hebben jullie hem al op de hoogte gebracht van de groei die we de komende maanden moeten realiseren ;-)? Ik zie de weekcijfers tegen die tijd graag tegemoet!!

Liekie: pas je weer helemaal goed onder je bureau na alle aanpassingen ;-)? Goed dat ze daar eindelijk mee zijn gekomen!!

Ik mis de lekkere bagels, de warme choco en jullie gekkigheid in NL natuurlijk wel een beetje! Blijven jullie daar lekker gek doen, dan doe ik hier hetzelfde!

Cheers uit NZ!!