Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Live vanuit het AH distributiecentrum in Alberquerque USA

Er is alweer een week voorbij. Bij deze dus een update van onze avonturen.

Vooral Noortje blijft 'spannende' avond-uren beleven... Zo heeft ze onlangs gedroomd dat ze de trotse moeder werd van twee leuke kleine voetballertjes jaja een tweeling. En als we het dan toch over voetbal hebben dat kunnen we jullie ook berichten over haar nieuwe hobby!!

Zo blij als een kind spaart Noortje tegenwoordig voetbalplaatjes van AH?!?! Ja je leest het goed, ze heeft zelfs een boek om ze in te plakken. Iedere ochtend wacht ze ons met haar opengeslagen boek bij de deur op in de hoop dat wij haar kunnen verblijden met de ontbrekende plaatjes. Het is zelfs zo erg dat ze ons tussen de middag naar de AH stuurt om boodschappen te doen en plaatjes voor haar te innen.Inmiddels is iedereen zelfs al op de vestiging aan het sparen en ruilen!! De zoontjes van Arielle, de kleinkinderen van Leonne, de (28 jarige) zoon van Leonne, de zoon van Marlies ja, iedereen spaart en ruilt de voetbalplaatjes!!

LATRINECRISIS

Misschien kunnen we met de dubbele plaatjes de nog altijd lekkende stortbak dichten, want het ruikt hier al dagen naar de 'Eau de Poo' Vooral wanneer we de ramen openen om even door te luchten gaat het luchtalarm af wegens een terroristische biologische poepaanslag. Ja ja when shit hits the fan... Maar de silverlining: er komen dus natuurlijk wel weer klusjesmannen volgende week en we hebben alle administratie bij kunnen werken omdat er niemand meer binnnenkwam vanwege de lucht...

Surprised

De aangespoelde Jordy en Paula zijn inmiddels aardig opgedroogd (op voorwaarden dat ze niet haar het overstromende toilet gaan)

Wink