Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Sierra \"Léonne\" en Jurrasic Parc

Hallo lieve lezers,

We wachten vol spanning op een reactie van de pas verworven familieleden van onze trouwe fan 'Jan'. Het schijnt dat zijn vrouw April en haar geadopteerde chinese dochter Mei (Ling) ook trouwe lezers zijn van onze fantastische site. Ze zijn echter op vakantie, we verwachten ze rond juni weer terug. Juli(e) gaat ze van het vliegveld halen....

Ja lieve lezers, zulke diepzinnige gedachten en gesprekken missen jullie nu dus dagelijks. Wees daarom maar blij met onze site ;-)

Bij gebrek aan kinderen heeft Maaike dan toch maar een kindje geadopteerd. Geen kindje met een rood t-shirt en witte letters, maar we noemen deze donkere schat Punto... Haar trots!

Belangrijk nieuws van de week: Onze Leonne werd 60 jaar!!! Een liedje is op zijn plaats...

Sorry, we hebben nog heel veel meer te melden, maar het weekend roept dus tot volgende week!!

Groetjes van de brie-eters en rose-drinkers

'het gekste (en natuurlijk leukste) team van Nederland'

Reacties

Reacties

Karin

Ik kan maar een ding zeggen op dit prachtige verhaal en dat is: ik begrijp er niks van!!!! Hahaha..misschien komt het omdat ik al zolang weg ben of anders ben ik misschien teveel gewend geraakt aan de SLANG hier... I dunno... Ben ik helemaal vergeten Leonne te feliciteren!!!! Bij deze nog GEFELICITEERD! Je hebt er vast een groot feest van gemaakt! De foto's zien er in ieder geval gezellig uit. Ik kom komende week weer met een update uit de BushBush hier en wees voorbereid op een telefoontje van een outbacker op korte termijn ;-)! xx Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!