Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Een grote inhaalslag vanuit Jordanië

Omdat we deze week heel veel in te halen hebben volgen we de laatste trend op ansichtkaartgebied... namelijk de 'wist je datjes'

Wist je dat:

- door tegenvallende resultatenJordy ons helaas gaat inruilen voor Den Haag (vandaar vandaag het verslag vanuit Jordanië....)

- wij Jordy erg gaan missen, maar hij de site natuurlijk in de gaten gaat/moet houden

- onze laatste man na zijn vertrek door een dame zal worden opgevolgd

- Marielle van Toor vanaf maandag ons team gaat versterken

- Lieke inmiddels een vastvriendje heeft

- Noortje het daten nog steeds niet is verleerd en Karin volgt in haar jacht naar jonge mannen haha

- Noortje door haar dates wordt voorgelogen over hun leeftijd

- de gesprekken en vacatures langzaam weer gaan komen

- Jordy gelukkig volgende week nog terugkomt voor taart

- Marlies en Arielle lekker op vakantie zijn

- de dames van Tempo-Team Gouda hun enige man Jordy inmiddels zo hebben beïnvloed met hun vrouwengekwebbel dat uitspraken als 'Ikben echt zo blij met mijn nieuwe shampoo' nu ook uit zijn mond te horen zijn...

- Jordy's uitspraak zelfs in nieuwsbrief komt

- Jordy langzaam weer een nieuw matje begint te kweken

- Leonne een ware modeshow weer opgevoerd in haar zoektocht naar een outfit voor haar glitter en glamour party

- Jordy soms op een echte bluesbrother lijkt met zijn zwarte pak, zonnebril en gleufhoed

- Noortje haar 23e verjaardag heeft gevierd en er toch geen dag ouder uitziet

- Maaike nu naast Vergeer op Gouda ook twee klanten op Alphen onder haar hoeden heeft

- Linda tegenwoordig brilloos door het leven kan dankzij een 'ooglasercorrectie'

- Linda er heel mooi uitziet zonder bril

- Ingrid haar auto eindeloos kan wassen, omdat iedereen 'm door de modder rijdt (hè Jordy??)

- Iedereen echt super jaloers is op de mooie en leuke verhalen

- Lieke tegenwoordig ook spinning lessen geeft in de sportschool

- De bezetting vandaag slechts uit drie mensen bestaat (voor TTU en TTW!!)

- het daardoor achtelijk druk was vandaag

- bikkels als Leonne, Jordy en Ingrid daarom geëerd zouden moeten worden

- we afscheid hebben genomen van ons klavertje vier

- Ingrid al 3 weken loopt als een oude vrouw door haar gare rug

- uberhaubt iedereen aan de lopende band ziek is

- het nu lekker tijd is voor weekend!!!

Sorry voor de vertraging. We zullen voortaan de site weer netjes bij gaan houden!

Veel liefs,

Ons!! (het nog steeds allerleukste team van NL)

Kaatje

Wat een hoop nieuwtjes! Ik wist dat het tijd werd voor een update... Wat jammer dat Jordy weg ging! Jullie hoefden hem nou ook weer niet zo snel weg te pesten hoor voor me ;-). Gelukkig gaat hij alleen maar naar Den Haag en kan ik misschien nog eens een glimp van hem opvangen.. Hopelijk gaat Marielle de uren op de unit naar ongekende hoogte brengen! Goed om te horen dat er vooruitgang is. Ik geloof best dat jullie het er erg druk mee hebben!! Linda haar nieuwtje is ook leuk: van haar bruiloft weet ik dat zij een echte babe is zonder bril!!! Zo te horen doen jullie het allemaal goed op liefdes/datinggebied, alleen van Ingrid hoor ik weinig.. Komt het door je rug dat je rustig aan moet doen misschien??
Hopelijk hebben Arielle en Marlies een lekkere vakantie gehad! Als ze terug zijn kunnen de bikkels op kantoor het weer even rustiger aan doen.. Nou ik moet weer even gezellig gaan doen hier; het leven is zwaar ;-). Ik hou jullie nauwlettend in de gaten vanaf hier!!!! Succes allemaal en geniet lekker van het terrasweer daar! xx

Jeroen

Wat een leuk verhaal over jullie avonturen in Jordanie. Veel plezier met jullie reis!