Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Alle Noorwegen leiden naar een studie....

Lieve lezers,

De dagdes onheilsis aangebroken; ons lieve eigen Noortje gaat onsinruilen voor een studie. Dat begrijp je toch niethe?! Ruilt ze het leukste team van Nederland in tegen een stel dronken, brallende, met brauw r sprekende, onwelriekende studenten...ONBEGRIJPELIJK!

Maarelk voordeel heb ze nadeel: we hebben deze week onder het borrelen wel tijd voor een stukje op de site. Bij deze daarom een hele reeks nieuwe wist je datjes:

- Noortje ons na vandaag toch echt gaat verlaten;

- Noortje volgende week zaterdag een assesment heeft voor een studie en voor de andere studie uiterlijk vrijdag a.s. de uitslag verwacht;

- Maaike ook voor Noortje weer een mooi gedicht heeft geschreven. We zullen niet alles verklappen, maar enkele steekwoorden:pornopakjes, vacatures doorsluizen,tarzan, acquisitierokjes, alcohol, liefs en heel erg missen;

- Het buikje van Marielle al heel hard aan het groeien is en ze het hartje nu al twee keer heeft kunnen horen;

- Leonne haar klanten mailtjes stuurt over de Spaanse griep... Ze verzint de nieuwe ziektes waar je bij staat;

- Maaike lekker op vakantie is, evenals Marlies, Arielle en Lieke en Linda en Marielle lekker een dagje vrij zijn. Kortom: best druk in je eentje;

- Wij nu lekker met hapjes van Adriatica zitten te borrelen. Met dank aan Noortje natuurlijk;

- Ook Adriatica Noortje gaat missen en wij hopen dat haar vertrek hem niet de das om doet in deze moeilijke tijden;

- Noortje van Adriatica lekker nog wat extra hapjes als afscheidscadeautje heeft meegekregen;

- Wij nu alle spullen en restanten uit Noortje bureau aan het verloten zijn door naambriefjes te trekken;

- Het kauwgomballenautomatje inmiddels legendarisch is omdat een plaatsing een mooie kauwgombal oplevert;

- Het daarom ook een super goed teken is dat ze half leeg zijn!

- Noortje zelfs in haar laatste week nog 3 starters heeft gefickst;

- Noortje ook weer boven de 1000 uur heeft afgesloten;

- TTW zwaar nieuws heeft ontvangen met de boodschap dat ze niet als winnaar uit de bus zijn gekomen bij de tender van Leonne's kindje;

- De diensten van catering ineens meer dan verdubbeld zijn en Marlies in haar vakantie dus meer dan ooit gemist wordt;

- Ingrid deze week een intakegesprek op de universiteit heeft gehad en is toegelaten;

- Ingrid daarom vanaf september in de avonden naar school moet en totaal geen sociaal leven meer zal overhouden;

- Ingrid dus geluk heeft dat ze het leukste team van NL heeft omdat dat haar enige sociale contacten zullen zijn de komende 2 jaar;

- Wij wereldberoemde vuilnismannen hebben die meedoen aan Idols. Helaas vond Henk-Jan

alleen wel dat het maar bij zingen achterop de vuilniswagen moest blijven...

Kortom er is weer vanalles te melden... Het is tijd dat de wereldreizigers weer terugkomen, zodat we helemaal kunnen bijpraten. Wij kijken reikhalzend uit naar de lunch op 21 september en zeggen voor de laatste keer vandaag dat we Noortje allemaal echt super gaan missen!

Noortje super veel succes, reizigers veel plezier en iedereen een heel goed weekend!!!!!

Liefs wij allemaal

Karin

Ik zit weer met een smile de updates te lezen hoor! Behalve dan het verhaal van de tender: dat is toch even flink balen zeg!!!!!!!!! Moet ik straks weer bij onze blauwe brallende concullega's langs voor een pak slaag?? Ik heb ook een wist je datje trouwens! Wisten jullie dat er een postduif van wel heel ver weg (en compleet uitgeput natuurlijk) in Hanoi is gearriveerd met leuke berichtjes van jullie?! Super leuk en bedankt daarvoor: erg onverwacht! Om de vraag van Noortje te beantwoorden: bestel voor mij zeker maar een olijvenbagel met geitenkaas en bacon voor de lunch van 21 september! Daarna moet ik echt aan Sonja gaan geloven want ik pas bijna niet meer door jullie deur heen na al die buitenlandse heerlijkheden.. Tot over 6 weekjes!! xx