Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Lekker actuele LOL

Ik ben naar Mexico gekomenIk ben naar Mexico gekomen
Het land van liefde en van zonHet land van bacterie en van griep
't Was in de schaduw van de bomen Het was door de hoest van een man
Dat net als in dromen Dat alle ellende kwam
een sprookje begon en het hoesten begon

Ik was daar op een groot fiesta Ik was daar in een grande hospital
En zag een cabbalero staanZag daar een lekkere nurse staan
We dansten samen toen een rumba Hij legde mij aan het infuus
En daar bij die rumba En tijdens dat infuus
Is alles ontstaan is alles nog slechter gegaan

Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nachtHartmonitor klinkt door het heleziekenhuis
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht Hartmonitor, ik krijg je mee naar huis

Ik zal er altijd blijven wonen Ik zal hier voorlopig nog wel even liggen
Geef andere landen graag kado Geef de griep aan anderen door
Ja, het blijft me steeds bekoren Ik kan het echt niet stoppen
Want ik heb mijn hart verloren De bacterien blijven door hoppen
In het mooie Mexico In dit klote ziekenhuis

Mexico, Mexi-iiiico Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor
Oh land van al mijn dromen Oh redder van mijn kleppen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek Met het geluid van piep, maak je me nog meer ziek
Voor hem en mij Ik ben niet blij
Mexico,Mexi-iiiiiiiico Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor
Ik blijf er altijd wonen Ik blijf je bij me houden
Je bent me alles waard Je maakt het erg zwaar
Een paradijs op aard Maar dat vergeet ik maar
Ja dat ben jij Jij kloteding

Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nachtHartmonitor klinkt door het hele ziekenhuis
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht Hartmonitor, ik krijg je mee naar huis

Ik zal er altijd blijven wonen Ik blijf je bij me houden
Geef andere landen graag kado Geef de griep aan anderen door
Ja, het blijft me steeds bekoren Ik kan het echt niet stoppen
Want ik heb mijn hart verloren De bacterien blijven door hoppen
In het mooie Mexico In dit klote ziekenhuis


Mexico, Mexi-iiiico Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor
Oh land van al mijn dromen Oh redder van mijn kleppen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek Met het geluid van piep, maak je me nog meer ziek
Voor hem en mij Ik ben niet blij
Mexico,Mexi-iiiiiiiico Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor
Ik blijf er altijd wonen Ik blijf je bij me houden
Je bent me alles waard Je maakt het erg zwaar
Een paradijs op aard Maar dat vergeet ik maar
Ja dat ben jij Jij kloteding

Mexico,Mexicoo Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor
Mexico,Mexicoooooo Hartmonitor, hartmoniiiiiiiiiiiiiiiitor

Olé Piepmhé!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!