Gouda-doet-de-gekste-dingen.reismee.nl

Terug op Nederlandse bodem

Hallo lieve lezers,

In deze ontzettend drukke week op de valreep voor het weekend toch nog een berichtje voor onze trouwe lezers. We lopen natuurlijk een aantal weken achter dus we zullen proberen een inhaalslag te maken...

Daar gaan we: wist je dat...

- Karin weer terug op haar oude vertrouwde plekje zit;

- Het net is of ze niet is weggeweest (en dat dat een goed teken is);

- Ook Leonne weer terug is van een lekkere vakantie;

- Marielle's buik met de dag lijkt te groeien;

- Leonne bij het afscheidsfeest voor Cyclus een heuze rose van Castilla y Leon heeft gekregen;

- De afscheidsborrel echt onwijs druk bezocht is;

- Iedereen zijn dank voor de TTW dames veelvuldig heeft uitgesproken (ook de contactpersonen);

- Het nog niet mee valt om 8 kratten bier koud te krijgen en houden;

- Het huis hierachter nagenoeg afgebroken is en wellicht een mooi penthouse voor Noortje kan bieden zodat ze van dichtbij op de hoogte kan blijven;

- We dan ook weer van haar moeders salades zouden kunnen genieten;

- Noortje echter al een nieuw huis blijkt te hebben, maar dit ons niet heeft laten weten :-S;

- Mariel af en toe een 'vrijwillige' aanbieding probeert te doen bij een prospect ipv een 'vrijblijvende' aanbieding;

- Prospects dat echter helemaal niet raar lijken te vinden;

- Mariel deze week ook zelf vrijwillige aanbiedingen heeft mogen ontvangen...

- Hayat de nieuwe... na ja nieuwste, stagiaire is op Gouda;

- Hayat de catering op dagen dat Marlies er niet is echt prima door laat draaien;

- Contactpersonen spontaan vrolijk worden als Hayat de telefoon opneemt;

- bij Marielle van achtere niet te zien is dat ze zwanger is, maar haar buik inmiddels flink gegroeid is;

- Uitzendkrachten het stralende moederschap van Marielle (met bijbehorende groeiende zaken)wel weten te waarderen (voor18+ details bel TT Gouda)

- Maaike al de hele week vroeg uit haar bed moet voor de kaasvrienden en dan wel drie hele telefoontjes krijgt op een hele dag....

- Stagiaire Sophie helaas alweer afscheid heeft genomen en ons heeft ingeruild voor de PABO;

- Ingrid de stuud al twee cijfers binnen heeft: een 9 en een 8,5!!

- Onze twee nieuwe unitcollega's (tijdens de borrel, tussen de rose en het water door) er nu nog twee plaatsingen in zitten te fietsen (en dan nog denken onze lieve collega's uit Alphen dat wij alleen maar borrelnootjes eten: wij zeggen kom hier maar eens een weekje tussen deze fanatiekelingen zitten en dan zullen jullie zien het echt zit!!!!)

- Red Sensation een groot succes was;

- Noortje dankzij Karin heeft ontdekt dat je niet per se Bier over je haar hoeft te laten gooien voor een mooie glans, maar dat er ook gewoon hop shampoo bestaat;

- Scheelt Heineken weer een hoop omzet....maar Loreal daarintegen is weer heel winstgevend; (koop hiervoor dus nu aandelen!!!)

- Marlies nu contactlenzen heeft, maar daardoor met betraande oogjes achter haar computer zit;

- Marlies ook van dichtbij nu niets meer kan zien, omdat de lenzen daar niet op gemaakt lijken te zijn;

- Leonne vanochtend het huishouden voor haar rekening heeft genomen omdat de schoonmaakster niet was geweest en zo'n afscheidsborrel nogal wat zooi met zich mee neemt (overal chips, bierdoppen, glazen e.d.);

- Karin haar eerste plaatsingen alweer voor elkaar heeft!!;

- Mariel ook echt super goed op dreef is met4 plaatsingen deze week!!:

- Mariel net echt heel verwelkomend zei dat hun unit5 plaatsingen had, waarop Karin antwoordde dat ze zo'n goed team waren. Helaas antwoordde Mariel doodleuk: ja, maar jij had er één!!!!!!

- Karin nog wel even moet wennen aan het toetsenbord, maar we mooie testresultaten voor de typtest voor flexkrachten kunnen laten zien:

De uitslagen: 1. Mariëlle: 425,1 aanslagen per minuut, 99,2 % goed 2. Ingrid: 373,5 aanslagen per minuut, 98,6 % goed 3. Karin: 255,3 aanslagen per minuut, 97,7 % goed;

- Wij dat Karin niet kwalijk nemen en Marielle kunnen pesten met het feit dat ze een typmiep is:

- Leonne van een afstand lekker zat toe te kijken;(En het ons zeker niet na zou doen;)

- Leonne twijfelt of ze nog op de fiets thuis komt na onze vrijdagmiddagborrel.....

Wij sluiten bij deze af en wensen iedereen een fantastisch weekend!!!

Liefs het nog altijd leukste en herenigde team van de wereld en omstreken!